Frikadas y desvaríos que desafiarán vuestra estabilidad mental. Id haciendo una tiradita de cordura... ¡Tekeli-li! ¡Hoody-doo!
sábado, 28 de noviembre de 2009
Ocurrió
jueves, 26 de noviembre de 2009
Dragon Age
martes, 24 de noviembre de 2009
Minotaur Quaterly 6: Héroes, Horrores e Hiperbórea
http://mazesandminotaurs.free.fr/MQ6.pdf
¡Atención, compañeros jugadores!
Legendary Games Studio acaba de liberar el sexto número de Minotauro, la revista web oficial 100% gratis de Mazes & Minotaurs, el juego de rol de aventuras heroicas en
Esta condensada publicación de triple temática trata sobre todo lo concerniente a Héroes, Horrores... ¡ e Hiperbórea, la tierra de los bárbaros del norte !
Como puntos a destacar se incluye:
Una Reportaje completo sobre Hiperbórea, sus tribus Bárbaras, dioses extraños y temibles criaturas.
"El Templo del a Cabra Negra", un escenario de nivel bajo para aventureros primerizos.
Un estudio en profundidad de los ídolos inhumanos de los hombres bestia, dioses innombrables de Atlantis y otras deidades oscuras de Mythika.
Nuevas opciones para los héroes - incluyendo una variante de reglas avanzadas y ¡ un sistema de puntos de Destino !
Un tutorial que trata en profundidad sobre el arte del diseño de nuevas criaturas para Mazes & Minotaurs.
Una entrevista a Carlos de
¡ Nuevas criaturas y objetos míticos !
Y por último, pero no por ello menos importante, ¡ la segunda parte de nuestra aventura épica en el Reino del Desierto, "El Secreto de Zerzura" !
Oh, ¿ hemos olvidado mencionar
lunes, 23 de noviembre de 2009
El Pequeño Cthulhu
ToEE
domingo, 22 de noviembre de 2009
Mi proyecto rolero para el Taller de Escritura
sábado, 21 de noviembre de 2009
Furia de Titanes (remake)
miércoles, 18 de noviembre de 2009
Dibujos para M&M
martes, 17 de noviembre de 2009
Sólo cuando dejas de buscar...
viernes, 13 de noviembre de 2009
Guía del Maze Master, ¡ya disponible!
miércoles, 11 de noviembre de 2009
Peanas decoradas para miniaturas
lunes, 9 de noviembre de 2009
La Fortaleza de Frandor
Holding its lonely vigil high in the rocky hinterlands, on the furthest reaches of civilization, sits the military outpost known as Frandor’s Keep. Perhaps you come to the Keep as soldier, merchant, bounty hunter or wanderer, or merely seek payment for a debt owed. No matter, for you are here now, in a wilderness teeming with strange creatures and fraught with danger — the perfect forge for you to hammer your career upon.
Yes, this hefty tome is more than a simple adventure. It is a mini-campaign setting that unlocks a portal to the Kingdoms of Kalamar – a gritty, dynamic land where complex political alliances mix with marauding bands of humanoids, and medieval technology and culture come face to face with magic and the fantastic.
Like all Kenzer and Company products, Frandor’s Keep was designed with you in mind. We prepare all the details so you can spend less time flipping pages and more time gaming. Gaming has never been so easy or so much fun!
FRANDOR’S KEEP contains all the information you need to play a HackMaster Basic campaign in this setting, including:
- 144 pages of useful information, NPC profiles and portraits, maps, artwork, random and planned adventure opportunities, and more
- Enough adventure opportunities of every type (city, wilderness and dungeon) to raise characters from 1st to 5th level
- Complete information on Frandor’s Keep, including details on every building and notable NPC personality
- Over 100 pieces of rumors and information designed to make the Keep come alive as NPCs move about, interact and inadvertently provide tips to players clever enough to pay attention
- Thorough details on the surrounding area and its inhabitants, including every waystation, watch tower and the lawless Quarrytown
- An entire appendix of new rules, including equipment, disease, quirks, flaws, poison, and a new monster
- A comprehensive overview of Frandor’s history and how the Great Exploratory Boom of years past made it what it is today
sábado, 7 de noviembre de 2009
Star Wars - Old Republic
¡DI-OS, qué flipe!